به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 270059

مجله آمریکایی Building Design + Construction ماه دسامبر 2016


مجله آمریکایی Building Design + Construction ماه دسامبر 2016

ماهنامه آمریکایی به زبان لاتین Building Design + Construction 2016 ماه دسامبر

در ماه دسامبر 2016 در این مجله خاص 101 محصول در 18 ماه گذشته به انتخاب مشتریان این مجله برگزیده شده اند و معرفی می شوند. یعنی از جولای سال 2015 تا دسامبر 2016.

این ماهنامه علمی پژوهشی معتبر آمریکایی برای رشته مهندسی عمران  " طراحی ساختمان + سازه " دربرگیرنده موضوعات و ارائه دهنده اطلاعاتی درباره محصولات مرتبط با صنعت ساختمان و آنالیزهای عمقی آنها می باشد، که هدف اصلی آن تامین اطلاعات و ایده برای خوانندگان است. که بتوانند از این اطلاعات برای خلق بناهای چشمگیر با کیفیت بالا و فناوری های جدید استفاده کنند و با گرایش ها و خلاقیت های متنوع به ساخت سازه های خاص با کاربری های تجاری، صنعتی، سازمانی و چند منظوره بپردازند.

این نوع مجلات می توانند مهندسین ما را با صنعت ساخت در دیگر کشورها از جمله آمریکا آشنا سازند و منجر به ساخت سازه های مدرن و با دوام گردد. مجموعه اِی آر بی کریت به جمع آوری مجلات تخصصی در زمینه ساختمان و عمران پرداخته و جدید ترین شماره چاپ شده آن ها را در اختیار مهندسین و محققین قرار داده است.

بخشی از وظایف حرفه ای مجموعه اِی آر بی کریت نشر کتاب و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

در اینجا امکان دانلود مجله آمریکایی Building Design + Construction ماه دسامبر 2016 pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.مشاور بتن,ملات ماسه سیمان,بتن,ملات,

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 20,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,475 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 762

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما