به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 270068

دانلود کتاب لاتین ساخت سازه های دریایی و ساحلی گرویک


دانلود کتاب لاتین ساخت سازه های دریایی و ساحلی گرویک

ساخت سازه های دریایی و ساحلی تالیف گرویک

برای مدت دو دهه، توانایی Ben Gerwick در بیان موقعیت فعلی عملی و همچنین نمایش آن به شیوه‌ای مستقیم که به سادگی قابل هضم باشد، باعث شده است تا کتاب “ساخت سازه‌های دریایی و ساحلی” برای مهندسین عمران و مهندسین دریایی تبدیل به یک مرجع منتخب، جامع و مدرن شود.
نسخه سوم از این کتاب پرفروش همچنان مدرن‌ترین و معتبرترین راهنمای موجود در حوزه خود می‌باشد. این کتاب براساس تجربه‌ای به اندازه طول عمر نویسنده‌اش، تالیف شده و شامل اطلاعات به‌روز و کاملی در زمینه سازه‌های دریایی می‌باشد.سازه دریایی رال,سازه دریایی امیرکبیر,سازه دریایی عمران,سازه دریایی علوم تحقیقات,سازه دریایی چیست,سازه دریایی,انواع سازه دریایی,کتاب سازه های دریایی,کتاب طراحی
علاوه‌براین، این منبع شامل اطلاعاتی که پیش از این در سایر منابع علمی نیز چاپ شده است بوده و تمامی جنبه‌های مختلف موضوع را پوشش داده است.

بخشی از وظایف مجموعه ای آر بی کریت نشر کتب و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

در اینجا امکان دانلود کتاب لاتین ساخت سازه های دریایی و ساحلی تالیف گرویک pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 20,900 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,810 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 682

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما