به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 505
  • بازدید کل : 267777

دانلود کتاب لاتین تخصصی دینامیک میریام ویرایش 7


دانلود کتاب لاتین تخصصی دینامیک میریام ویرایش 7

دانلود کتاب مرجع دینامیک میریام ویرایش 7

دینامیک شاخه ای از مکانیک است که در مورد حرکت اجسام در اثر اعمال نیرو بحث می کند . معمولا در مهندسی ، دینامیک پس از استاتیک مورد مطالعه قرار می گیرد که موضوع آن تاثیر نیروها بر اجسام ساکن است . دینامیک دارای دو بخش مجزا می باشد :‌سینماتیک ، که عبارت از مطالعه ی حرکت بدون در نظر گرفتن عامل آن یعنی نیرو و سینتیک ، که نیروهای وارد بر جسم را به حرکت ناشی از آنها ارتباط می دهد . درک کامل دینامیک ، یکی از مفیدترین و قوی ترین ابزارهای تحلیل در مهندسی می باشد .

بخشی از وظایف مجموعه ای آر بی کریت نشر کتب و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

در اینجا امکان دانلود کتاب تخصصی دینامیک میریام ویرایش 7 بصورت pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 8,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1086

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما