به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 503
  • بازدید دیروز : 93
  • بازدید کل : 267726

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی روسازی بتنی گریفتیس


دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی روسازی بتنی گریفتیس

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی روسازی بتنی گریفتیس

روسازی های بتنی یک ساختار غالبا درست درک نشده هستند. بسیاری از مهندسان از مسائل مربوط به طراحی اولیه روسازی بتنی بی اطلاع هستند، اینکه قبل از ساختن هر روسازی بتنی چه موضوعاتی واقعا باید درک شود. اکثر مهندسان آموزش مفصل را در طراحی سازه های بتنی مسلح دریافت می کنند اما در طراحی روسازی بتن آموزش رسمی بسیار کمی داده می شود. با این حال، روسازی های بتنی کاملا متفاوت از سازه های بتنی طراحی شده اند.

بتن غلطکی یا بتن RCC بتنی است با اسلامپ صفر یا نزدیک به صفر که به جهت حمل، پخش و تراکم آن، از ماشین آلات سدسازی، راهسازی و عملیات خاکی نظیر کمپرسی، فینیشر، غلتک های راهسازی و ماشین آلات متراکم کننده استفاده می شود. این بتن به علت خشک بودن پس از تخلیه در محل نیاز به تراکم دارد. این بتن برای اجرای سازه های حجیم نظیر سدها، شالوده های بزرگ و اخیرا در رویه های بتنی برای محوطه سازی ها و راهسازی به کار می رود.روسازی بتنی راه,روسازی بتنی در ایران,روسازی بتنی چیست,روسازی بتنی مقاله,روسازی بتنی فرودگاه,روسازی بتنی مسلح,روسازی بتنی پیش تنیده,روسازی بتنی,روسازی بتنی الیافی,انواع روسازی بتنی,اجرای روسازی بتنی,ترمیم روسازی بتنی,روسازی بتنی جاده

بخشی از وظایف مجموعه ای آر بی کریت نشر کتاب ها، نشریات، آیین نامه ها و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.روسازی راه,روسازی بتنی,روسازی های نوین,روسازی فرودگاه,روسازی بتن غلتکی,روسازی چیست,روسازی ارشد,روسازی اسفالتی,روسازی بهبهانی

در اینجا امکان دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی روسازی بتنی گریفتیس pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

 

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 15,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 725

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما